Serwis korzysta z plików cookie. Poznaj szczegóły Polityki prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Najczęściej zadawane pytania

dla klientów
Czy korzystanie z Findbed jest bezpłatne?
Tak! I zawsze będzie :)
Dlaczego muszę podać swój adres e-mail?
Twoja prywatność jest dla nas priorytetem! Adres e-mailowy wykorzystywany jest do realizacji zapytania oraz dostarczenia jego wyników. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Ponadto, chcemy upewnić się, że hotelarze odpowiadają na zapytania realnych osób. Nie możemy dopuścić, aby ich wysiłki szły na marne! :)
Dlaczego nie otrzymałem e-maila umożliwiającego potwierdzenie zapytania?
Potwierdzenie zapytania wysyłane jest automatycznie na Twój adres e-mail i możliwe, że otrzymasz je po kilku minutach. Jeżeli nie widzisz go w "Skrzynce Odbiorczej" to sprawdź również folder "Spam". Jeżeli tam również go nie ma to prosimy ponowić zapytanie, a jeżeli to nie poskutkuje - prosimy o kontakt.
Ile muszę czekać na odpowiedzi obiektów?
Odpowiedzi hotelarzy na Twoje zapytanie pokazujemy w czasie rzeczywistym! Z reguły na pierwszą odpowiedź nie trzeba czekać dłużej niż kilkanaście minut (hotelarze otrzymują e-mail o nowym zapytaniu).
Co się dzieje z zapytaniem po 24 godzinach?
Każde zapytanie ma ważność przez 24 godziny i w tym okresie hotelarze mogą udzielać na nie odpowiedzi. Po 24 godzinach nie mają już takiej możliwości.
Jak dokonać rezerwacji?
Najpierw musisz skontaktować się z wybranym przez Ciebie obiektem hotelarskim, w celu uzyskania stosownych informacji o warunkach rezerwacji, formie jej zagwarantowania oraz potwierdzenia wszystkich szczegółów. Koniecznie powołaj się na unikalny numer referencyjny Twojego zapytania podany w górnym prawym rogu wyników zapytania. Po zagwarantowaniu rezerwacji w wybranym obiekcie (kartą kredytową, zadatkiem itp.), powinieneś otrzymać od tego obiektu e-mailowe potwierdzenie rezerwacji oraz wszelkich świadczeń, które obejmuje wynegocjowana przez Ciebie cena. Pamiętaj! Przedstawione w naszym serwisie odpowiedzi obiektów mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 paragraf 1 Kodeksu Cywilnego. Szczegóły znajdziesz na https://www.findbed.pl/regulamin
Co dzieje się, jeżeli obiekt hotelarski najpierw zaakceptował moją cenę, a potem odmówił dokonania rezerwacji?
Czy naprawdę sądzisz, że istnieje na tej planecie obiekt, który chce Cię przyjąć, a potem rezygnuje? Jeżeli niefortunnie znajdziesz go na Findbed to napisz do nas na kontakt@findbed.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić sprawę z korzyścią dla obu stron.
Jak długo obowiązuje cena zaakceptowana przez hotelarza?
Cena obowiązuje 24 godziny po upływie terminu odpowiedzi na Twoje zapytanie, czyli w ciągu 48 godzin od potwierdzenia zapytania.
dla obiektów
Jak mogę dodać swój obiekt hotelarski do Findbed?
To proste! Przejdź do strony "Dla obiektów" i wypełnij formularz zgłoszeniowy. Na podany adres e-mail obiektu wyślemy potwierdzenie dodania Twojego obiektu do naszej bazy.
Czy mogę dołączyć do Findbed jeżeli zarządzam więcej niż jednym obiektem hotelarskim?
Tak, teraz to możliwe! Przejdź do strony "Dla obiektów" i wypełnij formularz zgłoszeniowy. Na podany adres e-mail obiektu wyślemy potwierdzenie dodania Twojego obiektu do naszej bazy.
Jak mogę odpowiadać na zapytania?
Każdy hotelarz uzyskuje dostęp do Panelu Administracyjnego z następującymi funkcjonalnościami:
- Edycja informacji o obiekcie,
- Edycja hasła dostępu,
- Edycja indywidualnego profilu obiektu w Findbed,
- Edycja dostępności obiektu,
- Edycja reguł dotyczących otrzymywanych zapytań (optymalizacja jakości),
- Podgląd historii aktywności obiektu oraz podgląd indywidualnych zapytań,
- Podgląd statystyk dotyczących aktywności obiektu w Findbed
- Dostęp do unikalnych materiałów dla hotelarzy pisanych przez Specjalistów naszego serwisu,
- Dostęp do panelu reklam,
Jaka jest prowizja od rezerwacji?
Aktualnie nie pobieramy prowizji od rezerwacji dokonanych z użyciem Findbed.
Super, to na czym w takim razie zarabiacie?
Oferujemy szereg kompleksowych rozwiązań marketingowo-sprzedażowych, które są dodatkowo płatne. Jesteś zainteresowany większą promocją Twojego obiektu oraz zwiększeniem konwersji? Skontaktuj się z nami - reklama@findbed.pl
Jak użytkownicy mogą dokonać rezerwacji w moim obiekcie?
Każde zapytanie posiada unikalny numer referencyjny. Użytkownicy, po otrzymaniu listy obiektów zainteresowanych ich zapytaniem, kontaktują się sami, w celu dokonania rezerwacji. Użytkownicy są proszeni o powoływanie się na unikalny numer referencyjny zapytania i nie powinno być problemu z zidentyfikowaniem ich wymagań. Koniecznie poinformuj ich o warunkach rezerwacji oraz ewentualnych dodatkowych opłatach związanych z pobytem!
Udzieliłem odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Kiedy mogę się spodziewać, że dokona rezerwacji?
Cena obowiązuje 24 godziny po upływie terminu odpowiedzi na zapytanie, czyli w ciągu 48 godzin od potwierdzenia zapytania. Pamiętaj, że odpowiedzi nie są potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Użytkownik może, ale nie musi dokonać rezerwacji w Twoim obiekcie.
Jak mogę edytować informacje o moim obiekcie?
Każdy hotelarz uzyskuje dostęp do Panelu Administracyjnego, w którym może edytować informacje adresowe, opis, zdjęcia oraz reguły otrzymywania zapytań.
Jak mogę wyróżnić swój obiekt na tle konkurencji?
Jesteś zainteresowany opcjami Premium? Skontaktuj się z nami na reklama@findbed.pl